Sunday 16 June 2013

Kejadian betul-betul-betul aneh!

Dalam banyak benda dalam dunia ni, ada satu benda yang ajaib sampai sekarang aku tak dapat nak selesaikan. Umur dah 20, boleh tahan macam-macam jugaklah yang aku dapat buat conclusion. Tapi ada satu kes ni memang selalu berlaku waktu aku kecik dulu, sampai sekarang tak dapat nak setel.

Hal yang berlaku dekat aku ni sangat aneh, pelik dan menyeramkan. Tiap tahun aku cuba kaji apa dia, tak dapat. 

"Waktu kecik dulu, aku selalu tertidur depan tv. Baring atas lantai sambil pekena cartoon network, waktu tu tak cukup 'brader' lagi nak pekena kuaci atau mesej dengan makwe. Tapi bila tiap pagi bangun, mesti aku ada atas katil. Sampai sekarang aku tak tahu apa punca, aku tak percaya pada benda tahyul. Tapi benda ni kadang-kadang boleh bawa pada bermain candy crush, bye"

*selamat hari bapa! ayah aku cool, so biarlah aku cerita ringkas aja. Panjang pun buat apa, bukan dapat langsaikan hutang PTPTN aku pun.

No comments:

Post a Comment